långpromenad :)

har nyss kommit hem från en 2 timmars promenad med bästavän :)
släppte av henne hos gustav, och fick även lite jobb gjort på vägen.
nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, har verkligen inget liv ;) höhö.

imorgon ska jag börja dagen med fotbollsmatch, och sen ut till fridas stuga med
helt underbara människor. sjukt mysigt :)
måste också säga att jag tycker att showen igår gick rätt så bra.
tappade inte bort mig i dansen och spelade inget fel på pianot.
även om jag var så sjukt nervös, usch ;)
kan tyvärr inte lägga upp klippen här på bloggen, eftersom dom inte finns på youtube än, utan bara på facebook.
men så fort dom gör det så borde dom komma upp här :)


MADOXX :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0