dålig uppdatering igen..

ledsen för dålig uppdatering igen. har aldrig tid, och dessutom sitter min bror vid datan hela dagarna,
så vi skyller på honom ;)
bestämde idag att MADOXX ska dansa för vimarskolan, ALskolan och gymnasiet ;o
shieeeeet!
så vi ska göra en helt ny dans tills mitten av april. alltså 1 månad?
lyckatill till oss säger jag bara!
så ska vi göra yttligare en dans tills vår/sommar showen. vi får jobba på nu tycker jag :)
har även lärt mig hela låten på piano som jag och frida ska köra, synd för er att ni inte får veta vilken det är :D
hoppas ni ser fram imot det lika mycket som jag.
nu kommer snart frida hit och så ska vi träna lite.
och imorgon åker jag till ULLARED! himla skönt.



MADOXX

Kommentarer
Postat av: sara

iiiihhh så skoj me två shower! :D

Men ja, vi får jobba på för det är ju bättre om vi har den klar och sen "finslipar" på den. :]

O så måste vi ju bestämma vad vi ska göra i den andra dansen också, om inte ni redan har planer...

Det blir mkt men nuuuu köööör viiii!!

;D

2011-03-08 @ 17:19:34
Postat av: josefine eek

tror de va där jag läste det iaf, men hon kanske tagot bort de eller så va de någon anna som skrivit de :) hhoho

2011-03-08 @ 21:33:13
URL: http://jossefineeek.blogg.se/
Postat av: juuliiaajaeensson

tror du och frida kommer vara super duktiga!



oh, för det andra tycker jag att jag är lite nervös för dansen.

fast jag tycker inte vi ska göra den mindre bra för att vi inte har så mycket tid.. vi får köra hårdare bara! :)

2011-03-09 @ 12:54:38
URL: http://juuliiaaajaaensson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0