nervös så in i..

hej !
har inte bloggat på några dagar nu, (ojdå).
men har inte haft någon lust och det har inte hänt något speciellt som jag vill skriva om.
eller, jag och frida har anmält oss till sommar/vår showen ;o
har äntligen lyckats över tala henne, haha. 
men jag är sjukt nervös redan nu, även om det är i juni ..
ska ju va med och dansa också, så jag har lite att göra ;)
men det kommer säkert bli bra iallafall.

har förövrigt dans ikväll också. har inte haft det på två veckor eftersom det inte va någon förra veckan.
men det ska bli himla skönt att dansa av sig lite :)


     lite snygga , eller vad? :D höhö

Kommentarer
Postat av: Line Ek.

det kommer nog gå bra, ska bli kul att se er, om jag gör det (a) :)

2011-03-03 @ 15:59:58
URL: http://lineeek.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ska ni göra? :)

2011-03-04 @ 22:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0