skolavslutningsklänning: check

extremt dålig uppdatering, iknow ;)
men tänkte bara berätta för er att jag nu har bestämt mig för en klänning
till skolavslutningen :) dock får ni inte se den , höhö.
har också genomfört mitt första jobb idag. om man nu kan kalla det jobb. hihi.
men får ju alltid något för det..
nu sitter jag i soffan och kollar hockeyn. jag vet inte vad det är med mig, har sett nästan alla matcher:o
men det är rätt kul faktiskt.
så ska jag sitta här ett tag till innan jag kryper ner i min säng ;)
har även sovmorgon imorgon, himlans skönt!


bild från uppvisningen i söndags. dock inte min bild, så hoppas på att det är lugnt för den som tog den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0